Založ si blog

Long-Life servis – Nové podvody automobiliek

Nie je tomu tak dávno, čo sa od určitých rokov začali hromadne vyrábať a predávať automobily s tzv. Long-Life olejovým servisom.. Automobilky sa na oko snažia vzbudiť v potenciálnom zákazníkovi dôveru, že auto, ktoré si od nich kúpia bude ľahšie na peňaženku. Bude „také úžasné“, že mu bude stačiť meniť olej namiesto raz za 10 000km na 30-40 000km. Lajický človek si pomyslí: No dobre, budem 3 krát menej meniť olej čím ušetrím. Ano znie to síce lákavo. Ale skúsme sa nadtým logicky zamyslieť. Pri Long-Life servisoch sa využívajú iné oleje ako na bežné intervaly. Či sú svojim zložením skutočne iné, to nechám na každého uvážení. Faktom je, že do toho nikto nevidí.  Olej časom chemicky stráca svoje super vlasnosti a spolu s palivom vytváraju v motore karbónové usadeniny. A teraz otázka pre šetrných. Ako si myslíte že bude ten motor zvnútra vyzerať po 10-15 000km a ako bude vyzerať po 30-40 000km ? Treba si uvedomiť, že životnosť áut aj ich motorov je nižšia než v minulosti. Motory sú citlivejšie na kvalitu paliva aj oleja. Nie je tento Long-Life servis len marketingový ťah automobiliek?

Kozmetika

15.11.2012

Kozmetika je staranie sa o zachovanie vonkajšej krásy respektíve odstránenie jej nedostatkov. Kozmetika využíva veľa vedeckých poznatkov získaných skúmaním ľudí. Ide najmä o pokožku a vlasy Najlepšie prostriedky na starostlivosť o pokožku sú napríklad telové krémy, šampóny a kondicionéry. Tieto výrobky majú v ponuke skoro všetky obchody no nie každý má všetky [...]

piatoček v Dobšinskej Ľadovej

29.04.2012

Presne predvčerom to bolo, keď som sa zastavil na návšteve u kamaráta v Poprade, ktorého som videl naposledy asi tak pred siedmymi rokmi. Spoznali sme sa na zahraničnej praxi ešte ako študenti na hotelovej akadémií. Došiel som k nemu, hodili sme reč, a keďže bol pracovný deň a on mal rôzne vybavovačky, ja som sa rozhodol navštíviť niečo z okolia, aby tento deň a táto [...]

Spišský hrad

29.04.2012

Dávnejšie to bolo, keď som bol takisto na Spišskom hrade. Tento článok som písal asi pred pol rokom, myslím že to bolo ešte v jeseni 2011, keď som večer prišiel domov, a bol som neskutočne unesený z tohto mega hradu. Parkovisko nájdeme pod hradom, cena za parkovanie je 2 € za osobné auto a deň. Vstupné do hradu je 5 € so sprievodcom a 4 € bez sprievodcu. Silueta [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 32
Celková čítanosť: 40869x
Priemerná čítanosť článkov: 1277x

Autor blogu

Kategórie