Založ si blog

ako cestujem.

Keďže som pred pár dňami predal Škodu Felíciu, teraz musím chodiť pešo alebo busom, keďže nové auto som zatiaľ nekúpil. Busom som chodil dlhé roky a dneska som si to pripomenul. Stále tá istá klasika : 100 ročný Ikarus, rozheganý (cítite sa ako keby idete na koči ťahanom koňmi, nie na motorovom dopravnom prostriedku). Čo je však horšie, že v týchto horúcich dňoch (a to ešte nie je pravé leto) nie sú na oknách autobusu ani záclony brániace slnku piecť nám rovno do tváre. Keď si k tomu pripočítate, že autobus je doslova narvaný ľuďmi, ktorí pomaly nemajú ani kde stáť, tak je dokonalý obraz Slovenskej hromadnej dopravy na svete.

 

Aby to však nestačilo, pravidelné zvyšovanie cestovného nás neobíde. Má to vplyv na skvalitnenie cestovania ? Samozrejme že nie. Stále sa budú ľudia tlačit v lete horúcich, v zime zamrznutých autobusoch z obdobia dávno pradávno pred nežnou revolúciou, so stále sa zvyšujúcim cestovným. Tak to už u nás chodí. Našťastie nové auto kupujem čoskoro, toto už fakt nechcem a nebudem znášať.

Na záver by som rád pripomenul, že všetko, čo som napísal, sa týkalo medzi meskej dopravy. Mestská hromadná doprava (MHD) je na tom o poznanie lepšie a disponuje modernejšími busmi, ale výnimka potvrdzuje pravidlo, aj tu sa nájdu extrémy. Tie sa však vytracujú oveľa rýchlejšie, ako tie, v medzimeskej doprave.

Long-Life servis – Nové podvody automobiliek

28.01.2013

Nie je tomu tak dávno, čo sa od určitých rokov začali hromadne vyrábať a predávať automobily s tzv. Long-Life olejovým servisom.. Automobilky sa na oko snažia vzbudiť v potenciálnom zákazníkovi dôveru, že auto, ktoré si od nich kúpia bude ľahšie na peňaženku. Bude „také úžasné“, že mu bude stačiť meniť olej namiesto raz za 10 000km na 30-40 000km. [...]

Kozmetika

15.11.2012

Kozmetika je staranie sa o zachovanie vonkajšej krásy respektíve odstránenie jej nedostatkov. Kozmetika využíva veľa vedeckých poznatkov získaných skúmaním ľudí. Ide najmä o pokožku a vlasy Najlepšie prostriedky na starostlivosť o pokožku sú napríklad telové krémy, šampóny a kondicionéry. Tieto výrobky majú v ponuke skoro všetky obchody no nie každý má všetky [...]

piatoček v Dobšinskej Ľadovej

29.04.2012

Presne predvčerom to bolo, keď som sa zastavil na návšteve u kamaráta v Poprade, ktorého som videl naposledy asi tak pred siedmymi rokmi. Spoznali sme sa na zahraničnej praxi ešte ako študenti na hotelovej akadémií. Došiel som k nemu, hodili sme reč, a keďže bol pracovný deň a on mal rôzne vybavovačky, ja som sa rozhodol navštíviť niečo z okolia, aby tento deň a táto [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 32
Celková čítanosť: 40684x
Priemerná čítanosť článkov: 1271x

Autor blogu

Kategórie