Založ si blog

leto, zima.

Leto sa blíži, a ľudia si začínajú zajednávať dovolenky. Asi väčšina ľudí plánuje ísť cez leto ku moru. Ale prečo práve cez leto ? prečo chcú ísť takmer všetci cez leto, keď je aj na našom malebnom Slovensku horúco, do dovolenkových destinácií pri mori, kde je ešte o nejakých pár stupňov viac ?

Keď že milujem cestovanie, vždy viem kam pôjdem počas roka, kedy a koľko som ochotný zaplatiť. Aj ja som každý rok cez leto navštevoval skôr prímorské destinácie, ako tie chladnejšie a severské. Minulý rok som to zmenil. Na Slovensku padali teplotné rekordy, a ja som sa rozhodol, že sa cez leto pôjdem radšej schladiť. Navštívil som nórske Fjordy, a užil som perfektnú lyžovačku na pravých severských ľadovcoch a tento rok sa plánujem opäť niekam schladiť. Naopak, počas zimy, som navštívil Egypt. Možno vám to príde bláznivé, ale keď sa nad tým viac zamyslíme, prečo by som mal ísť cez zimu lyžovať do álp, keď sneh máme aj v Tatrách ?

Tak ako som sa počas minulého leta schladil na Fjordoch, a ohrial v Egypte, tak sa tento rok schladím vo Fínsku, a zohrejem Tunisku. A myslím, že osviežujúci článok o návšteve severu vás tiež osvieži a riadne schladí počas horúcich letných dní.

Long-Life servis – Nové podvody automobiliek

28.01.2013

Nie je tomu tak dávno, čo sa od určitých rokov začali hromadne vyrábať a predávať automobily s tzv. Long-Life olejovým servisom.. Automobilky sa na oko snažia vzbudiť v potenciálnom zákazníkovi dôveru, že auto, ktoré si od nich kúpia bude ľahšie na peňaženku. Bude „také úžasné“, že mu bude stačiť meniť olej namiesto raz za 10 000km na 30-40 000km. [...]

Kozmetika

15.11.2012

Kozmetika je staranie sa o zachovanie vonkajšej krásy respektíve odstránenie jej nedostatkov. Kozmetika využíva veľa vedeckých poznatkov získaných skúmaním ľudí. Ide najmä o pokožku a vlasy Najlepšie prostriedky na starostlivosť o pokožku sú napríklad telové krémy, šampóny a kondicionéry. Tieto výrobky majú v ponuke skoro všetky obchody no nie každý má všetky [...]

piatoček v Dobšinskej Ľadovej

29.04.2012

Presne predvčerom to bolo, keď som sa zastavil na návšteve u kamaráta v Poprade, ktorého som videl naposledy asi tak pred siedmymi rokmi. Spoznali sme sa na zahraničnej praxi ešte ako študenti na hotelovej akadémií. Došiel som k nemu, hodili sme reč, a keďže bol pracovný deň a on mal rôzne vybavovačky, ja som sa rozhodol navštíviť niečo z okolia, aby tento deň a táto [...]

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 32
Celková čítanosť: 40847x
Priemerná čítanosť článkov: 1276x

Autor blogu

Kategórie